Nadruki na odzież cieszą się tak dużą popularnością, że większość z nas posiada co najmniej jedno takie ubranie. Zróżnicowane wersje takich ubrań na ogromną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Odpowiednio wykonane nadruki podnoszą prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.
Cechy wysokiej jakości nadruków firmowych – sitodruk Kraków
1. doskonałe oddanie barw
Nawet całkowity laik jest w stanie szybko rozpoznać nadruki, których jakość pozostawia wiele do życzenia. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają kolory o bardzo niskim poziomie nasycenia. Czasem taki efekt jest zamierzony, ale przeważnie od nadruków oczekujemy zupełnie czegoś innego. Jeśli nie jest to celowy efekt, usługa została po prostu nieprawidłowo wykonana, a do realizacji zlecenia użyto przestarzałych technologii. Godni zaufania usługodawcy są w stanie tak dobrać metodę, żeby produkt wyglądał dokładnie tak, jak spodziewa się tego klient.
2. nieprecyzyjne wykonanie detali
Czasem oczekujemy, że przedstawiony na nadruku przedmiot będzie lekko rozmyty, bo taka jest nasza wizja produktu. O nieprawidłowo zrealizowanym zleceniu możemy mówić, gdy projekt był wypełniony różnorodnymi detalami, uatrakcyjniającymi grafikę, a końcowy efekt wygląda nieatrakcyjnie i ma niewiele wspólnego z naszym zamysłem.
3. odporność na działania pielęgnacyjne
Koszulki z własnym firmowym nadrukiem powinny jak najdłużej wyglądać atrakcyjnie. Słabej jakości nadruk firmowy, wykonany przez nieprofesjonalną firmę z Krakowa po pewnym czasie będzie wyglądał jak podniszczona grafika. Takie ubranie nie spełni więc pokładanych w nim nadziei. Koszulki z nadrukiem, oferowane w sklepie BHP KQS z Krakowa, wykonane są z pomocą nowoczesnych metod. W rezultacie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się atrakcyjnie wyglądającą odzieżą pracowniczą i gadżetami reklamowymi.
Zalety nadruków na odzież, czyli z czego wynika popularność tego rozwiązania
Fani odzieży z nadrukiem najbardziej doceniają to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo ma więc szansę samodzielnie zdecydować o tym, jak będzie prezentował się nadruk. Taki spersonalizowany przekaz może świetnie sprawdzać się w celach marketingowych. Rozwiązanie cieszy się tak dużą popularnością również ze względu na swoją uniwersalność. Targi, konferencje, cateringi, różnorodne większe wydarzenia, jak i codzienne funkcjonowanie załogi pracowniczej – we wszystkich tych przypadkach odzież z nadrukiem sprawia, że marka jest lepiej rozpoznawalna i zapisuje się w świadomości potencjalnych klientów. Aby móc cieszyć się w pełni wartościowym produktem, warto wybierać usługodawców, którzy oferują kilka technologii nanoszenia nadruku.